به روزرسانی شده

۱۴۰۳-۰۲-۰۵ ۱۰:۰۹ بعد از ظهر

saba-logo-lab.png
اهمیت آزمایش آنتی بادی پس از تزریق واکسن کرونا

اهمیت آزمایش آنتی بادی پس از تزریق واکسن کرونا

بهترین زمان برای تست آنتی بادی واکسن کرونا

آنتی بادی خنثی کننده یا آنتی بادی نوترولایز (Neutralizing Antibody) نوعی آنتی بادی است که مسئول دفاع از سلول‌ها در برابر عوامل بیماری زا و ارگانیسم هایی است که باعث بیماری می‌شوند. آنتی بادی نوترلایز به عنوان بخشی از پاسخ ایمنی بدن به طور طبیعی تولید می شوند و تولید آنها هم با عفونت و هم با واکسیناسیون علیه عفونت ها صورت می گیرد.
آنتی بادی های خنثی کننده می توانند منجر به مصونیت مادام العمر در برابر برخی از عفونت ها شوند و می توان از آنها برای دیدن اینکه آیا فرد پس از بهبودی از عفونت ، مصونیت ایجاد کرده است ، استفاده کرد.

بهترین زمان برای تست آنتی بادی واکسن کرونا
۲۸ تا ۳۶ روز بعد دوز دوم، بهترین زمان تست آنتی بادی واکسن کرونا است.

در صورتی که نیاز به انجام آزمایش آنتی بادی واکسن کرونا دارید و یا به کرونا مبتلا شده اید و میخواهید مطمئن شوید به ویروس آلوده نیستید ، آزمایش خود را در آزمایشگاه پاتوبیولوژی صبا انجام دهید و اگر هم امکان مراجعه حضوری به آزمایشگاه را ندارید پرسنل حرفه ای ما برای انجام آزمایش کرونا در محل کار و یا منزل شما میتوانند مراجعه کنند تا شما در نهایت آرامش آزمایش خود را انجام و از سلامت خود اطمینان حاصل کنید ، در ضمن یاد آور میشویم که آزمایشگاه صبا جزو آزمایشگاه های مورد تائید وزارت بهداشت میباشد.

پیشنهاد سردبیر :  اطلاعیه جذب و استخدام استعدادهای برتر در آزمایشگاه پاتوبیولوژی صبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
پشتیبانی آزمایشگاه صبا